perjantai 18. maaliskuuta 2011

"Nauran suomalaiselle nuuskakulttuurille!"

Suomalainen nuuskakulttuuri. Niin no, se on aivan helvetin naurettavaa, varsinkin nuorempien keskuudessa.
Minkä ihmeen takia nuuskan pitää "päristä"??! Miksi pitää tunkea ylähuuleen aina 3 pussia tai 4 millin täystykki?
Herran jumala. Verrataan ruotsin käytäntöön: Käytetään yksi pussi tai n. 2 milliä nuuskaa yli tunnin ajan, joka riittää varmasti tyydyttämään nikotiinin himon.
Ja herran jumala.. MIKSI, oi MIKSI pitää käyttää nuuskaa juuri kun on polttanut savukkeen? Itse ainakin käytän nuuskaa sen maun ja nikotiinin takia. Nuuska kuuluu myös kulttuuriini.
Nuuskaamisen tulisi olla tupakoinnin yläpuolella. Nuuskaamisen tulisi olla maistelua ja nautiskelua. En itse tiedä mitään parempaa kuin lasi (x3) erinoimaista punaviiniä, jääkylmä tykillinen nuuskaa ja hyvää musiikkia. Kirsikkana kakun päällä on hyvä seura.
Nauttikaa viikonlopusta!
-S

1 kommentti:

  1. Blogin kirjoittajalta täytyy kysyä sen verran ,että tunnetko yhtää ruotsalaista nuuska kulttuuria?Ensinäkin ruotsalaiset EI KÄYTÄ TYKKIÄ ja toiseksi nehän sitä multaa pistää ja huolella.Ilman mitään turhia leipomisia tai kikkailuja suoraan löysää kunnon annos sormilla ja suuhun .Faktat haltuun ;)

    VastaaPoista