WHAT!!! Tätä mä haluun!!!
http://www.buysnus.com/snusbrand/General_Strong_White_Portion.aspx
Tätäkin olis kiva saada..
http://www.buysnus.com/snusbrand/General_Smooth_-_White_Medium.aspx
Sit tietysti tää on aina hyvää..
http://www.buysnus.com/snusbrand/General_Long_Sterk.aspx
Vois pyytää kavereita tuomaan kaikkea hyvää ruotsista, sen parin genu white tornin sijaan...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti