sunnuntai 27. helmikuuta 2011

General Ekstra Sterk

Ahhh. Aamun ensimmäinen annos nuuskaa. Ja vielä generalia. Kyllä tekee hyvää.
Noniin. General Ekstra Sterk pussi (Norwegian edition) on siis kyseessä, ja ensimmäiseksi huomaa että kiekkohan on vääränlainen. Noh, Swedish Matchilta on loppunut tältä erältä mustat Ekstra Sterk kiekot, joten pakkohan ne oli jonnekkin tuupata. Herrasmiesboksin kannessa on läpyskä, jossa selitetään jotain potaskaa ruotsiksi ja norjaksi, kuinka kiekot loppuivat kesken.
Ekstra Sterkin maku on ensimaistajalle varmasti melko vahva, mutta totuttua sieltä löytää vivahteita lakritsista, salmiakista, pippurista ja jopa sitruksesta, ihanaa tupakanmakua unohtamatta. Ekstra Sterkin nikotiinipitoisuus on 15 milligrammaa pussia kohden. Ekstra Sterkin pussit ovat hieman isompia kuin normaalit, painoa yhdellä pussilla on 1.2 grammaa. Yhdessä kiekossa on muistaakseni 20-22 pussia.
Pussi ei polttele huulessa lähes yhtään, vain pientä polttelua alussa. Kyseinen annosnuuska takaa mukavan nikotiiniflow'n noin puoleksi tunniksi, jonka jälkeen makua alkaakin irrota reippaaseen tahtiin. Pussista irtoavat mehut saattavat hieman poltella kurkkua, mutta tämä on normaalia vahvoille nuuskille.
General Ekstra Sterk on hyvää nuuskaa, mutta mitään erityistä se ei ole. Kiekoissa lukee myös "The Real Experience", ainakin Swedish Matchin mukaan. Maistamisen arvoista tämä kyllä on.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti