lauantai 19. helmikuuta 2011

Oisko nyt aikaa vähä relata?

Nonni. Nyt opiskelijoilla koitti vihdoin kauan odotettu hiihtoloma. Kyllä se tuli jo tarpeeseen.. Kaikille mukavaa hiihtolomaa tai muuten vain mukavaa helmikuun viimeistä viikkoa. Luvassa siis paljon alkoholia, nikotiinia eri muodoissa ja muita päihteitä? En siis sano EI savukkeille, varmaan niistäkin jotain juttua tulee.
Niin no niin joo se extra sterk arvostelu vähän nyt on jääny mut kyl se sielt viel tulee. Teamin tukipilari V nyt USAssa, katsotaan sitten ensi viikolla sitä genuu.
I'm out,
-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti