sunnuntai 13. helmikuuta 2011

"Bisnes on bisnestä, eikä siitä puhuta."

TeamFINSnusBloggen on täydessä tuhinassa suunnittelemassa ja muokkaamassa blogin ulkoasua, järjestelemässä asioita kuntoon ja muuta paskaa.
Ensi viikolla yritämme järjestää opintojen keskeltä aikaa Genu Extra Sterk arvostelulle ja paskan jauhamiselle.
TeamFINSnusBloggen on saanut uuden innokkaan jäsenen, C:n. C saa esitellä itsensä myöhemmin, kuin myös minäkin S, V ja J esittelemme itsemme myöhemmin.
Otsikko oli C:n mielipide eräästä nuuskadiileristä, joka ei kyllä liikoja puhele.
FINSnusBloggen tulee myös sailyttämään arvoisensa tason. Emme tunge sivuja täyteen viagramainoksia tai Tohtori Tolosen terveysvinkkejä muutamien kolikoiden toivossa.

-S

3 kommenttia:

  1. S, V, J ja C? Onko tää joku Gossip Girl xD

    VastaaPoista
  2. En kyllä siitä gossip girlistä tiiä, mutta yritetään ainakin pysyä anynyymeinä tiettyjen konfliktien välttämiseksi.

    VastaaPoista
  3. Noniiii tuskinpa teitä löytäisi etunimen perusteella :)

    VastaaPoista