lauantai 12. helmikuuta 2011

"Jäämies onkin nuuskamies."

Noin 3 viikkoa sitten iltalehden nettisivuille pompahti uutinen: Kimi Räikkösellä nuuskat mukana varikolla...
Suomalainen kun Kimi onkin, ja käyttää vielä nuuskaa, niin uutinen herätti mielenkiintoni.
Alla olevasta kuvasta näkyy selvästi General Onyx kiekko, jota Kimi oikein esittelee Jyväskylän MM-rallin varikollaan. Kuvassa Kimi selvästi esittelee kiekkoa valokuvaajille; varmasti tarkoituksella.
Uutisessa Kimin mainitaan olevan oikea nautiskelija, ja General Onyx sopii varmast itähän tarkoitukseen.
Herää kuitenkin kysymys: Miksi Kimi oikein esittelee sitä? Mahdollista PR arvoa kuvalla on, ja kuva on myös hyvä tönäisy suomen nuuskakulttuurissa, mutta miksi oikein esitellä?
   Kimi on myös tunnettu jääkiekon ystävä. Sieltäköhän on saanut vaikutteita?
Kimin "asioiden hoitaja" kiertelee ja kaartelee asiaa, häpeääkö hän nuuskan käyttöä?
Fuck it, say I. Way to go Kimi!

-S

1 kommentti: